Milliónyi dolog van, amiért imádunk csapatban dolgozni. Az ötletelés is sokkal eredményesebb, hiszen olyan koncepciók születhetnek, amik külön-külön egyikünknek sem jutnának eszébe. A munkavégzés is jelentősen gyorsabb és hatékonyabb, ugyanis egyszerre többen dolgozunk a projekten, segítjük és figyelmeztetjük egymást ahelyett, hogy beleszakadnánk a sok teendőbe. Persze reggelig sorolhatnánk még, hogy miért imádunk mi magunk is nap mint nap összeülni kollégáinkkal – legyen szó akár csak a közös ebédekről, team meetingekről vagy a reggeli kávé melletti beszélgetésekről.
A COVID-nak “köszönhetően” azonban sajnos ezek a lehetőségek vagy megszűntek, vagy korlátozódtak. A brainstorming helyét a közösen szerkesztett táblázatok, a csoportos munkáét a közös Drive mappák, a jó hangulatú ebédek, csapatépítők és kávézásokét pedig a Zoom vette át. Mi tudjuk, mennyire idegőrlő amikor egy apró segítségre lenne csak szükséged, és már hívnod kell kollégáidat, vagy emaileket írni naponta 20x. Az hagyján, hogy mindenki a saját prioritásainak megfelelően válaszol, de a betűk és az apró sárga emojik sosem fogják visszaadni azt, amiért úgy imádunk együtt dolgozni. Lehet próbálkozni közös, online ebédekkel és koccintásokkal, de hamar rá kell jönnünk, hogy ez is csak ideig-óráig megoldás.
Szerencsére van nektek egy tippünk, hogy újra közösen teljen a munkaidő, akár korlátlanul! A KAPTÁRban lehetőségetek van privát irodát bérelni akár már egy órára is. Foglalási rendszerünkben a tárgyaló foglalás rugalmasan érhető el a legkülönbözőbb célokra – a szupergyors internettel, TV-vel és táblával felszerelt helyiségek nem csak megbeszélésekre használhatók, hanem tökéletes lehetőséget nyújtanak csapatodnak arra, hogy ismét legyen egy privát irodátok, ahol senki sem zavar benneteket. A konstrukciókat minden esetben a ti igényeitekre szabjuk: az óradíj alapú tárgyaló bérlés szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy akkor és annyit használjátok, amennyire épp igényetek van. Tudtok foglalni tárgyalótermet különböző méretekben akár 1-3 főre is, de van megoldásunk 8-10 főből álló csapatoknak is. Sőt, nálunk még előadóterem bérlésre is van lehetőségetek. A belváros szívében, könnyen megközelíthető helyszínen várunk benneteket az irodák minden kötelező elemével, és még ennél is többel, így már csak az van hátra, hogy próbáljátok ki ti is, milyen egy inspiráló környezetben, egy szuper közösség tagjaként dolgozni.
Az írás szerzője Papp Viktorina, online marketing szakértő, PPC specialista.