Székhelyszolgáltatás
Megbízható székhelyszolgáltatás Budapest belvárosában. Nyolc év tapasztalat és 50+ elégedett cégtulajdonos a garancia arra, hogy a KAPTÁRban biztos háttérre találsz.
Induló vállalkozásoknak
Kicsiknek és nagyoknak
Postai cím
Hivatalos székhely
Hivatalos székhelyedként a KAPTÁR a postafiók címed is lehet. Logódat kitesszük a főbejárat mellé, a honlapunkra és bemutatunk hírlevelünkben.
Miért jobb NÁLUNK A SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS?
Ismertté teszünk
Bemutatunk honlapunkon, hírlevelünkben, Facebook-oldalunkon. Logódat kitesszük a bejárati ajtóra is.
120 perc
Legfeljebb ennyi idő alatt értesítünk ki, ha leveled, csomagod érkezett hozzánk.
Presztízs
Székhelyszolgáltatás Budapest szívében: közel mindenhez és mindenkihez.
Több, mint gondolnád
Este 6 és 8 között használhatod az irodateret is, és adunk havi 1 óra tárgyalóhasználatot és saját iratszéfet is.
NAV biztos
Naprakészek vagyunk a jogszabályi változásokban, 2012 óta több ellenőrzést is sikeresen vettünk.
Elérhető
Reggel 8 és este 8 között minden munkanap nyitva vagyunk, így a futárok, ügyfelek mindig megtalálnak nálunk.
KAPTÁR COWORKIGRŐL MONDTÁTOK
Kokas Ferenc
Ügyvezető, Investis Holding
"A KAPTÁRt azon extrák miatt kedvelem, amit pénzzel nem lehet megvenni. Itt nemcsak bérlőnek, ügyfélnek tekintik az embert, hanem egy közösség részének, ha tetszik barátnak. A kedves, segítőkész ügykezelés, hozzáállás itt nemcsak lózung, hanem az valóban megvalósul a mindennapok szintjén is."
Gyurta Sándor
Ügyvezető, Watermark
"A KAPTÁR nem egy szimpla székhelyszolgáltató. Profi és gyors asszisztenciát kapok tőletek, úgy dolgoztok velem, mintha a munkatársaim lennétek. A tényleges cégképviseletet nagyban növeli az operatív működésem rugalmasságát és a reakcióidőmet. És be kell mennem, a közeg barátságos és inspirativ."
Jesper Kunuk
Szabadúszó szövegíró
"Nagyon kényelmes a székhelszolgáltatás a KAPTÁRban. Kapsz saját zárható szekrényt, és akármilyen postád vagy csomagod érkezik, rögtön kapsz róla egy levelet a csapattól. Még eggyel kevesebb dolog, amiért aggódni kell."
CSOMAGOK VÁLLALKOZÁSOKNAK
SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS ÉS POSTAFIÓK BÉRLÉS ÁRAK
NÉPSZERŰ
CH
Céghelyszolgáltatás
- hivatalos, bejelentett székhely, telephely, fióktelep
- átvesszük a postád és csomagjaidat
- 120 percen belül értesítünk erről
- kérésedre akár szkenneljük neked
- logódat kitesszük az ajtónkra, honlapunkra
- zárható szekrény (40cm³)
- havi egy óra ingyenes tárgyaló használat
- este 6-8 közötti ingyen KAPTÁR használat
25.000 Ft + ÁFA/hó
TAGOKNAK
19.000 Ft + ÁFA/hó
SZ
SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS
- kizárólag külföldi lakcímmel rendelkező ügyvezetőknek és/vagy tagoknak
- hivatalos, bejelentett székhely, telephely, fióktelep
- átvesszük a postád és csomagjaidat
- 120 percen belül értesítünk erről
- kérésedre akár szkenneljük neked
- logódat kitesszük az ajtónkra, honlapunkra
21.000 Ft + ÁFA/hó
Amennyiben a KAPTÁR által már kiállított számla kapcsán a KAPTÁRnak fel nem róható okból bármilyen módosításra lenne szükség, a számlamódosításnak 3.000 Ft +ÁFA adminisztrációs díja van.
A CégHelyszolgáltatási Szerződés szerinti Szolgáltatásokat – a havi egyszeri tárgyalóhasználatot ide nem értve – kizárólag Szerződő Ügyfél vezető tisztségviselője, kettőnél több vezető tisztségviselő esetén legfeljebb a Szerződő Ügyfél által megjelölt 2 (kettő) vezető tisztségviselő jogosult igénybe venni.
Székhelyszolgáltatás feltételei
A székhelyszolgáltatás fogalma biztosan nem ismeretlen számodra, ha vállalkozó vagy, esetleg most szeretnél azzá válni. A különböző előírások, jogszabályok útvesztője egyáltalán nem kiismerhetetlen, ugyanakkor fontos, hogy olyan megoldást találj, ami valóban megfelel igényeidnek, sőt, akár alkalmazkodik is hozzájuk. A KAPTÁR-nál elérhető székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak, ami KATA-s egyéni vállalkozóknak is praktikus megoldás lehet, hiszen nem csak könnyedén teljesítheted így a bejelentési kötelezettséged a NAV felé, de egy csomó olyan extrával is kalkulálhatsz, ami segíthet számodra az elindulásban és a fejlődésben is.
A SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁSI RENDELETHEZ IGAZODVA
Jó tudni, hogy nem csak kis- és nagyvállalkozásoknak szükséges székhellyel rendelkezniük, hanem minden vállalkozásnak, így a KATA-s egyéni vállalkozóknak is! A jó székhely megtalálása ugyanakkor sokakat érintő nehézség. Van, aki a költségeket szeretné minimalizálni és saját tulajdonú ingatlanába vagy filléres “cégtemetőkbe” jelenti be a cégét; és van, aki kockázatot szeretne minimalizálni, és inkább profi szolgáltatókhoz fordul.
Ne fizess feleslegesen sokat, válaszd a 2012-ben alapított és a NAV által is ismert és többszörösen ellenőrzött székhelyszolgáltatóként is működő KAPTÁR közösségi irodát (KAPTÁR irodák Kft.)!
Ismerd meg szolgáltatásainkat, és a budapesti székhelyszolgáltatók közül válaszd háttérországodnak a nemzetközileg elismert KAPTÁR szolgáltatását!
MIK A FONTOS SZEMPONTOK A VÁLASZTÁSNÁL?
Vállalkozásod alapításakor, vagy meglévő vállalkozás esetén székhely változtatáskor, hivatalos székhelyeként, telephelyeként vagy fióktelepeként adhatod meg a KAPTÁRt, ráadásul minden törvényi előírásnak megfelelünk, amit szavatol, hogy több NAV ellenőrzésen estünk már át gond nélkül. A procedúra egyszerű, fájdalommentes és örömmel segítünk neked díjmentesen a folyamatban.
Vállaljuk, hogy csomagjaidról és postai úton érkező leveleidről azonnal, legfeljebb 2 órán belül értesítünk. Reggel 8-tól este 8-ig fogadjuk a küldeményeidet, ügyfeleidet és a futárokat az év minden munkanapján. Kérésedre (állandó vagy eseti megbízás alapján), leveleidet szkenneljük, hogy azonnal elolvashasd őket! Mintha csak itt ülne az irodavezetőd. Minket mindig elérsz, minden emailre 1-2 órán belül válaszolunk.
A KAPTÁRt minden csomagküldő és szállítmányozó cég ismeri, de jó a kapcsolatunk a postával és a hatóságokkal is. Az ismert és kedvelt brandünket veled is megosztjuk: kitesszük logódat az ajtónkra és a weboldalunkra is. Bemutatunk téged és a vállalkozásodat a honlapunkon, a hírlevelünkben és még a 12 ezres követőtáborral rendelkező Facebook oldalunkon is! Budapest szívében lévő irodánk ráadásul komoly presztízsértékkel is bír: büszkén írhatod majd le a Bazilikához közeli címünket székhelyedként, hivatalos címedként.
CégHelyszolgáltatásunk igénybevétele esetén egyéb extrákkal is készültünk neked. Hétköznap este 6 és 8 között ingyen dolgozhatsz nálunk, havi 1 óra ingyen tárgyalóhasználatot is biztosítunk, plusz még egy zárható iratszéfet is kapsz, hogy nálunk tárolhassd a fontos irataidat.
GALÉRIA
PRÓBÁLD KI!
Egyeztessünk időpontot: legyél a vendégünk néhány órára és egy jó kávéra!
ILYEN KÖZEL VAGY HOZZÁNK:
Írd meg nekünk a neved és az elérhetőségeidet, hogy mikor szeretnél eljönni hozzánk körülnézni és akár kipróbálni a helyet.
Az általad választott időpontban körbevezetünk, válaszolunk minden kérdésedre és segítünk kiválasztani a neked ideális csomagot, szolgáltatást.
Ha már láttad, érted, mi vár rád, könnyen eldöntheted, melyik csomagot válaszd. Ráadásul kockázat nélkül, mert a coworking bérleteink esetén pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!
1 |
Írd meg nekünk a neved és az elérhetőségeidet, hogy mikor szeretnél eljönni hozzánk körülnézni és akár kipróbálni a helyet. |
2 |
Az általad választott időpontban körbevezetünk, válaszolunk minden kérdésedre és segítünk kiválasztani a neked ideális csomagot, szolgáltatást. |
3 |
Ha már láttad, érted, mi vár rád, könnyen eldöntheted, melyik csomagot válaszd. Ráadásul kockázat nélkül, mert a coworking bérleteink esetén pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! |
KEZDHETJÜK?
SZOLGÁLTATÁSAINK
ALKALMI COWORKING
Munkaállomás félnapra, egész napra,
néhány napra vagy hónapra.
már 4.900 Ft +ÁFA / alkalomtól
TÁRGYALÓ BÉRLÉS
Napfényes, felszerelt különszobák
minden méretben.
már 4.200 Ft +ÁFA / órától
WORKSHOP HELYSZÍN
Kreatív elvonulások, workshopok
teljeskörű szolgáltatással.
már 65.000 Ft +ÁFA / fél naptól
SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS
Professzionális és megbízható
háttérország számos extrával.