Több mint 25 évet dolgoztam a marketing különböző területein, a legkülönbözőbb konstrukcióban. Megvolt a nagy multi reklámügynökség, megvolt az önkormányzati kulturális intézmény, megvolt a saját cég. Voltam tulajdonos, cégvezető, alkalmazott, szabadúszó és önkéntes is. Volt Levi’s, Állatkert, Wizz Air, Tilos Rádió, BeOnTrips, Michelin és Ökotárs és még sok minden más.
És most van KAPTÁR, a hazai marketing jelen egyik legizgalmasabb és legszerethetőbb témája. És persze inspiráció, meg motiváció, meg kihívás, meg izé, de még ezeknél is fontosabb, hogy olyan emberekkel dolgozhatok, akikkel sörözni is szívesen megyek.
Mi a legjobb része a munkádnak?
A többiek. Ennek a szakmának a velejárója, hogy sok és nagyon különböző emberrel lehet találkozni, megismerkedni. És egy jelentős részük nem csak jó szakember, de tök normális is.
Mire vagy a legbüszkébb az életedben?
Írtam egy apróhirdetést a Vaterára, amit több mint 14.000-en néztek meg, és még az újságok is írtak róla.
Mi zavart leginkább az otthon dolgozásban?
Hogy a munka “ráfolyt” mindenre, a vacsorára, a pihenésre, a zuhanyozásra, a szabadidőre, a családra. De, mielőtt begolyóztam volna, gyorsan abbahagytam.