VISSZA

HOGYAN VÁLASSZ SZÉKHELYSZOLGÁLTATÓT?

EGYÉNI VÁLLALKOZÓKNAK ÉS CÉGEKNEK, KICSIKNEK ÉS NAGYOKNAK

Vállalkozók és leendő vállalkozók számára aligha mondunk újat: a 2017 óta hatályban lévő székhelyszolgáltatás-rendelet értelmében minden vállalkozásnak – beleértve a KATA-sokat is – saját, bejelentett székhellyel kell rendelkeznie. Amennyiben az ember nem bír saját, külön erre a célra fenntartott ingatlannal (és személyzettel), több opció áll előtte – ugyanakkor szinte mind komoly buktatókat rejt. A KAPTÁR székhelyszolgáltatása ezt a kompromisszumos lehetőségek között tátongó űrt igyekszik betölteni ajánlatával. Mert milyen szempontok szerint választhatunk praktikus, jól funkcionáló székhelyet?

  1. A lakásunk mint székhely?
    Az élelmeseknek egyből eszébe juthat bejelenteni saját lakásukba egyéni vállalkozásuk székhelyét – csakhogy ez szinte non-stop otthonlétet követel, hiszen a hivatalos iratok átvételét a szomszédra bízni amennyire körülményes, annyira illegális is. Ha pedig az átvételt két ízben is elmulasztottuk, a jogszabály értelmében a küldemény öt nappal később ugyanúgy kézbesítettnek minősül – végzés esetében például a fellebbezési óra is ketyegni kezd. Aki pedig elfoglalt ember – KATA-s vállalkozóból kevés másmilyent ismerünk – nem biztos, hogy szívesen tölti postára rohangálással a napjait küldeményei után nyomozva. A helyzetet súlyosbítja, ha a lakást csak béreljük, hiszen nem vennénk rá mérget, hogy az ingatlan tulajdonosa szívesen vállalja értünk a jogi felelősséget.

  2. Professzionális székhelyszolgáltatók?
    A másik, kétségkívül biztonságosabb megoldás a professzionális szolgáltatók felkeresése. Ezek már hordoznak némi garanciát arra, hogy az ember nem keveredik piti kellemetlenségekbe, és az is biztos, hogy nem ismeretlen számukra a székhelyszolgáltatás fogalma. De kérdés, hogy a szükséges minimumon túl tudnak-e valami pluszt biztosítani, és ha igen, milyen áron? Ugyan fellelhető számos székhelyszolgáltatás Budapesten, tapasztalatuk, díjazásuk és minőségük között komoly különbségek vannak. Mi úgy gondoljuk, A KAPTÁR kiszámítható, korrekt áraival egyaránt kedvező ajánlatot nyújt kisebb és nagyobb cégeknek, és ideális székhelyszolgáltatás KATA-s vállalkozóknak is.

  3. Kompromisszumok nélkül: KAPTÁR!
    Mert, hogy a minimummal kezdjük: KAPTÁRos székhelyszolgáltatás bejelentése egyszerű, hivatalos és törvényes – ráadásul szívesen és díjmentesen segítünk a folyamatban. Reggel nyolctól este nyolcig fogadjuk küldeményeidet és ügyfeleidet, leveleidről a lehető leggyorsabban, de mindenképp két órán belül értesítünk, és eseti vagy állandó megállapodás alapján be is szkenneljük, hogy azonnal olvasni tudd őket. A zárható iratszéf nálunk alap, ahogyan az is, hogy logód kikerül bejárati ajtónkra és a weboldalunkra. Egyrészt megtisztelő, ha belénk fekteted a bizalmadat, másrészt talán a te vállalkozásod imidzséhez is hozzátehet a KAPTÁR brandje, hiszen 2016-ban például a Föld 10 legjobb közösségi irodája közé választottak minket. Az olyan extrákról, mint a 6 és 8 óra közötti szabad irodahasználat és a havi egy óra ingyenes tárgyalóhasználat, már tényleg csak (zárójelben) ejtünk szót. Ahogyan az sem lehet érdektelen brandépítés szempontjából, hogy ha minket választasz, vállalkozásod székhelyét nem a Budapest vége tábla, hanem a Bazilika mellé pozicionálod.

    És persze ajánljuk a KAPTÁRt azért is, amiért mindenki másnak: az inspiráló környezetért, a számtalan lehetőségért, az egyedi igényeken alapuló megoldásainkért. És hogy ár-érték arányban mit jelent ez egyéb székhelyszolgáltatásokhoz képest? Az ítéletet rád bízzuk… Apropó, egy kicsit mégis segítünk benne: ha a KAPTÁR mellett döntesz, az első hónapért csupán fél árat kérünk!

    ÉRDEKELNEK A RÉSZLETEK

 

Tetszett? ...Akkor ne felejtsd el megosztani 🙂