VISSZA

KAPTÁR – clovio: Miért jó a céges blog?

Legyen szó a legnagyobb multikról vagy akár helyi mikrovállalkozásokról, minden cég ugyanazt a kérdést kénytelen feltenni: „Mégis hogyan érhetnénk el a célközönségünket?” Fogós kérdés, az már biztos; kár, hogy nincsen rá igazán jó válasz… Viszont van egy megoldás, amelyet bármely cég könnyen megvalósíthat: egy folyamatosan frissített céges blog.

Ma már gyakorlatilag az összes vállalkozás vígan profitál abból, hogy rendszeresen tesz közzé különböző anyagokat az interneten. Ilyen cég például a miénk, a médiatartalmakkal foglalkozó clovio , vagy akár az olyan coworking vállalatok, mint a KAPTÁR is.

Íme néhány indok arra, hogy miért érdemes a te cégednek is blogolni.

Potenciális ügyfelek célzása

Kihez fordulsz leggyakrabban, ha kérdésed van? Az esetek nagy részében ahhoz a kis asztali ikonhoz vagy applikációhoz, amely az internetes böngészőt rejti. Sőt, alig van már valaki, aki ne az internetet ütné fel, hogy választ találjon a kérdésére. És ha már van egy blogod, amellyel felkeltheted a célzottan keresők érdeklődését, akkor nyert ügyed van, hisz máris egy lépéssel közelebb kerültél ahhoz, hogy az érdeklődőkből ügyfelek váljanak.

Ezért érdemes átgondolni, kik is igazából a célközönséged és mi az, amire rákeresnek. A clovio, azaz a mi esetünkben arra törekszünk, hogy a tartalom-előállítók által feltett kérdéseket válaszoljuk meg.

Értékes és személyes kapcsolatok építése

Egy céges weboldal információban gazdag, hisz pontosan azt kell átadnia a látogatóknak, amelyről tudni szeretnének. A blog azonban egy bensőségesebb médium, mert ezáltal lehetővé válik, hogy a cégek egy sokkal személyesebb oldalukról mutatkozhassanak be, gyakorlatilag megszemélyesítve egy amúgy arctalan entitást. Ez pedig kulcsfontosságú annak érdekében, hogy a cég új ügyfelekre, partnerekre vagy vásárlókra leljen.

A KAPTÁR ezt pontosan tudja. Közösségi irodaként fontos számára, hogy elismerje a szolgáltatásának igénybe vevőit, azáltal pedig, hogy a blogján rendszeres ügyfeleinek interjú lehetőségeket biztosít, ízelítőt ad abból a közösségi élményből, amely a KAPTÁR-t jellemzi.

A szakember kép kialakítása

Még ha csak egy kis startupod van, amely még csak most lépett ki az egyre szűkülő piacra, minden áron bizonyítanod kell ország-világ előtt, hogy a céged igenis egy valódi piacvezető. Magabiztosnak kell látszanod, ezért, ha rendszeresen blogolsz arról, hogy szakemberként mik az erősségeid és milyen kiemelkedő tudással rendelkezel a szakterületeden, akkor a jövőbeli ügyfeleid sokkal könnyebben fognak együttműködni veled.

Vegyük a mi blogunkat, amely minden, a digitális média világában fontos területet lefed, legyen szó a különböző tartalmak létrehozásának módjáról, web dizájnról, vagy akár egy vállalat irányításáról.

A céges identitás létrehozása

Minden online tartalom, amelyet feltöltesz, téged képvisel, így természetesen a legnagyobb hangsúlyt a cég honlapjára kell fektetned. De legyen bármennyire is fontos egy céges honlap, nem az a legjobb felület arra, hogy jobban megismerhessék a vállalatod. Félreértés ne essék, nem azt mondjuk, hogy egy szakmai honlap alkalmatlan a munkád bemutatására és a rólad kialakított kép megalapozására, viszont egy bloggal nemcsak írhatsz a cégedről, hanem igazán meg is mutathatod azt a nagyvilágnak.

Mi cloviósok azért blogolunk, hogy ízelítőt adhassunk azokból a tartalmakból, amelyeket a honlapjainkra szánunk. Éppen ezért a céges blogunkon megjelenő cikkeket ugyanolyan stílusban és formai megoldásokkal, valamint ugyanazokat a közösségi alapú tartalmi értékeket szem előtt tartva írjuk, mintha csak a honlapjaink valamelyikére szánnánk őket.

Lekötni minden áron

A potenciális ügyfelek rendszeres visszatérése minden céges blog Szent Grálja. Abban a pillanatban, hogy szert tettél egy állandó közönségre, máris könnyebben elkötelezheted a leadeket, amelynek eredményeképp több bevételre tehetsz szert, valamint jobb marketinglehetőségek nyílnak meg előtted.

Azok az üzletek, amelyek a saját honlapjukon árulják a termékeiket –. például ruhákat, vagy főzőeszközöket – a rendszeres blogolással odavonzhatják a látogatókat és egyben kapcsolatot is teremthetnek velük. Idővel ezek a látogatók rávehetők lesznek arra, hogy kipróbálják az általad nyújtott termékeket, vagy szolgáltatásokat, könnyebben fognak értesülni a céged által szervezett programokról, és többet fognak tudni a márka hűséges felhasználói köréről.