A HR Tech Startup Competition Magyarországon egyedülálló, dedikáltan HR, recruitment és oktatási megoldásokkal foglalkozó startupok részére létrejött verseny. A szeptember 25-ei eseményen a KAPTÁR is részt vesz, reméljük, hogy veletek is találkozunk! Ha vállalkozásoddal szeretnél benevezni, megteheted a HR Tech Startup Competition weboldalán.
A verseny kapcsán a KYAT Event Rendezvényszervező cég képviselőjével készítettünk interjút.
Kérlek írj pár mondatot magatokról. Kik vagytok, miért szervezitek ezeket az eseményeket és mit érdemes rólatok tudni? 🙂
A szervezőkről:
A HVG Szemináriumok és Konferenciák fő célja, hogy gondolatébresztő témákat, gyakorlatorientált programokat kínáljanak különböző szakmák képviselői számára. Az elmúlt 8 év alatt több mint 100 rendezvényükön 10 000-nél is több résztvevő fordult meg.
A Talentuno egy innovatív HR/recruitment platform, amelynek alapítói elkötelezettek a hazai HR Tech szféra színesítése, megreformálása iránt.
A KYAT event | pr | promotion pedig professzionális rendezvényszervezők és kommunikációs szakemberek csapata, akiknek repertoárja a vállalati eseményektől az országos méretű rendezvényekig szinte mindent felölel.
Célunk a HR Tech startup versennyel: Hiszünk az innovációban, és a hazai startup közösség folyamatosan újításokon dolgozó erejében. Szeretnénk, ha az itthoni HR szakma közelebb kerülne a HR-t érintő technológiai változásokhoz, és részesei lehetnének a diszruptív folyamatoknak. Emellett fontosnak tartjuk, hogy a különböző életszakaszban lévő startupoknak lehetőségük legyen az ötletükkel élőben bemutatkozni a szakma előtt.
Ez a első HR startup verseny vagy ez egy évek óta futó esemény?
Ez az első dedikáltan HR Tech startup verseny Magyarországon, és reméljük, hogy hagyományt teremtünk vele.
A verseny után követitek a nyertesek életútját?
Igen, mindenképp kapcsolatban maradunk a startupokkal és igyekszünk követni őket a fejlődésük során. Nem kizárt, hogy az elkövetkezendő HVG-s vagy Talentuno eseményeken némelyikükre, mint előadóra, számíthatunk.
Ki számotokra az ideális jelentkező?
Olyan startupok jelentkezését várjuk, amelyek megoldásai dedikáltan a HR vagy a recruitment szakmához kötődnek, illetve az oktatási módszerek innoválásához.
A jelentkezők lehetnek a startup életút bármely szakaszából valók, tehát pre-seedtől egészen exit fázisig.
Milyen tanácsot adnál a startupoknak a bemutatkozó videóhoz és a pitchhez?
A videónál mindenképp azt ajánljuk, hogy a termék vagy szolgáltatás mutatkozzon be akár animált, akár ügyféltestimonial, akár a vezetők vagy csapattagok beszámolója által. Fontos, hogy röviden betekintést adjon abba, milyen problémára nyújt megoldást, és hogy mitől egyedi, innovatív.
A pitchekre 1-3 diával érdemes készülni, és tudni kell maximum 3 percben szóban összefoglalni, hogy mitől innovatív a termék, kik lesznek a haszonélvezői, és milyen problémákat oldanak meg ezáltal. A személyes érintettségnek mindig meggyőző ereje van, ha valaki a saját életéből, karrierjéből tud példát hozni egy helyzetre, problémára, sokkal jobban képes hatni a közönségre.
Mit fognak kapni a díjazottak?
Díjazzuk a szakmai zsűri által választott első helyezettet, illetve a közönségdíjas startupot is. A díjakat folyamatosan tesszük közzé a támogatóink felajánlásainak köszönhetően, eddig ezek a díjak publikusak:
- UP Center – 1 hónapos workstation bérlet 4 fő részére;
- KAPTÁR – 10 óra tárgyalóhasználat;
- Urban Food Cafe & Coworking – 3db 5xfélnapos bérlet, továbbá egy mini workshop az ÉlményHR alapítójával, Tímár Krisztával;
- 1 éves előfizetés az SSC Heroes Supplier Hubon (videóforgatás, hírlevél és közösségi média megjelenés);
- Talentuno meglepetéscsomag.
Mit hozzanak magukkal a startupok a tökéletesen felépített prezentáción kívül?
Lelkesedést és egy olyan mindsetet, ami a közönség, vagyis a HR és recruitment szakértők fejével tud gondolkodni.
A díjakon kívül miért érdemes regisztrálni HR startupként?
Úgy véljük, a versenyben való megmérettetés legnagyobb értéke, hogy a jövőbeli, potenciális ügyfélkörük és felhasználóik előtt mutathatják meg magukat és innovatív megoldásukat.
Egyrészt a szakmai zsűri – mely nagyvállalatok, illetve tech cégek HR és recruitment vezetőiből áll – minden nevező anyagát végignézi, tehát értesül a termékéről, másrészt a 6 döntős két közönség előtt is elpitchelheti a termékét: 300+ HR vezető előtt a HVG Future of Recruitment konferencián, és 600+ HR szakmabeli előtt a Talentuno Recruiters’ Night eseményen.
Itt a lehetőség, hogy a legrelevánsabb személyek értesüljenek arról, min dolgoznak, és vigyék hírüket a vállalatba. Bízunk benne, hogy számtalan kapu megnyílik a startupok előtt, hiszen a pitchek előtt és után is rengeteg lehetőség nyílik kötetlen ismerkedésre.