Ha egy kissé leegyszerűsítjük a dolgot, akkor egy sikeres vállalkozáshoz két dolog kell: jó hardver és ugyanolyan jó szoftver – persze átvitt értelemben.

A szoftver itt elsősorban magát a versenyképes alapötletet jelenti, illetve mindazokat a tulajdonságokat, amelyek csak és kizárólag az adott vállalkozást létrehozó emberekben lehetnek meg. Ha bennük nincsenek meg, akkor a cégben sem lesznek, ezeket a képességeket és tulajdonságokat ugyanis kívülről behozni, szolgáltatásként igénybe venni nem lehet. Mikre gondolunk? Kitartásra és eltökéltségre, csapatmunkára és egyéni szorgalomra, egy bizonyos fokú kreativitásra és innovatív gondolkodásra.

Ezek adják egy sikeres vállalkozás szoftveroldalát – a humán szoftvert.

A hardver alatt azokat a dolgokat értjük, amelyek a fentiek kibontásához szükségesek: technika és technológia, szervezeti kultúra, üzleti processek, helyszín és közeg. Ezek ugyanis olyan képességek, adottságok vagy akár eszközök, amelyek kívülről is behozhatók egy-egy vállalkozásba, és szolgáltatásként is igénybe vehetők. Sőt: érdemes is így, szolgáltatásként igénybe venni őket, hiszen ez a takarékosabb megoldás, időt, pénzt és energiát takaríthatunk meg a lényeghez: a cég alapját jelentő ötlet érvényesítésére.

A KAPTÁR nemcsak azért lett népszerű a magyar és a világ minden tájáról érkező digitális nomádok, freelancerek, startupperek, illetve kisvállalkozások között, mert versenyképes áron kínál nekik munkatér-megoldásokat, méghozzá a lehető legjobb helyen, a pesti belvárosban, hanem azért is, mert kezdetektől tudatosan törekszik arra, hogy egy induló és/vagy kisvállalkozás sikerének az előbb említett „hardver” oldalát is biztosítsa a számukra.

Mindenekelőtt is versenyképes helyszínt és közeget. Ez a két kifejezés ugyanis nem szinonimája egymásnak: a helyszín alatt – egyebek mellett – a könnyen megközelíthető belvárosi lokációt, illetve a KAPTÁR Classic közösségi iroda és a KAPTÁR Happening rendezvényterem fizikai tereit értjük, míg a közeg alatt azt az inspiráló közösséget, értékes networköt és alkotásra ösztönző atmoszférát, amely ma már gyakorlatilag a KAPTÁR védjegyének számít.

Ha egy-egy induló vagy kisvállalkozás ilyen helyszínt és közeget akarna megteremteni magának, az olyan terhet jelentene az adott vállalkozásnak, ami épp a lényegtől, a cég létjogosultságát megalapozó ötlet sikerre vitelétől vonná el az erőforrásokat.

A KAPTÁR ezért kínálja a siker hardveroldalát szolgáltatásként a közösségi irodát választó szabadúszóknak és vállalkozásoknak. Egy tavalyi, globális szavazáson a világ 5. legjobb coworking irodájának választott KAPTÁR szolgáltatásai ráadásul úgy épülnek egymásra, hogy azok a lehető legjobban alkalmazkodjanak az adott cég igényeihez vagy teherbíró képességéhez. Van, akinek „csak” inspiráló környezetre van szüksége a produktív munkához, van, akinek már reprezentációra is – például arra, hogy a KAPTÁRt a cége teljes értékű otthonaként mutathassa be, így például oda érkezzenek a cég hivatalos levelei, illetve a vállalkozás logója az utcai portálunkon is jól látható legyen.

Nekik – no, meg a közelgő jogszabályi változásokra reagálva – dolgoztuk ki a vadonatúj CégHely-csomagunkat, amely mindössze havi 19.500 forintért a vállalkozásod teljes értékű otthonává teszi a KAPTÁRt: a szolgáltatás igénybe vevőjeként ezt a címet szerepeltetheted a céged hivatalos iratain, ide kaphatod a céges postádat, heti rendszereséggel használhatod a munkatereinket és a tárgyalóinkat, illetve névre szóló, zárt iratszekrényben tárolhatod a vállalkozásod számára fontos holmikat.

Ha úgy érzed, az új csomag a Te vállalkozói létedet is kényelmesebbé és hatékonyabbá teheti, vagy a szolgáltatással kapcsolatban részletesebb tájékoztatást szeretnél kérni, egyeztessünk időpontot egy személyes találkozóra!